УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ЗАКЛАДУ

Освіта дає школярам великого досвіду, а саме базою стає учнівське самоврядування, яке готує лідерів. Особистісно зорієнтована педагогіка нашої школи передбачає принципово нове ставлення до учня, до демократичних стосунків у класі, у шкільному колективі. Створено актив учнів, який вчиться правильних способів організації життя колективу. Учнівське самоврядування є організацією, яка створена учнями і для учнів.

Учнівське самоврядування в Будівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Рокитнівської районної ради Рівненської області діє на добровільних засадах, на основі єдності інтересів, відповідно до Статуту школи, Конституції України, законів України "Про об'єднання громадян", "Про молодіжні об'єднання та дитячі громадські організації" та Конвенцію про права дитини та багато інших нормативних документах.
Самоврядування в нашій школі спрямоване на розвиток ініціативи, можливості розкриття організаторських здібностей, підготовку та проведення різноманітних заходів у відповідності до потреб та інтересів.

Самоврядування в школі виконує функції:

1. Забезпечення порядку в школі, організоване чергування у школі;

2. Контроль за відвідуванням школи учнями;

3. Проведення загальношкільних лінійок, зборів, виставок, круглих столів;

4. Організація дозвілля, творчих свят, змагань;

5. Організація із збереження шкільного майна, електроенергії, підручників;

6. Організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог;

7. Організація роботи з благоустрою території школи;

8. Участь у розробці плану роботи школи на новий навчальний рік;

9. Надання допомоги в організації оздоровчих таборів молодших школярів;

10. Участь у проведенні педагогічних рад, на яких розглядаються питання учнівських колективів.

Має місце двоступенева структура – класна і загальношкільна форма самоуправління. Загальношкільна форма віддзеркалює класну. Спостерігається тісний взаємозв’язок класних служб самоврядування із загальношкільним, як результат – перші підпорядковані другим.

Посада секретаря комісій: оформляє протоколи і контролює проведення засідань, повідомляє інформацію.

Заступник голови УК: обирається серед старшокласників; заміщає роботу голови учнівського самоврядування, якщо той відсутній.

Другий заступник: заступник голови УК із учнів початкових класів.

Комісія «Дисципліни, порядку та навчання»: стежить за самообслуговуванням в класах; організовує чергування учнів у школі; веде облік і виявляє причини пропусків уроків; інформує шкільну раду профілактики правопорушень; контролює стан шкільного майна; проводить рейди-перевірки; залучає учнів до гурткової роботи та секцій МАН, співпрацює з вчителями в організації тематичних вечорів, предметних олімпіад, організовує перевірку стану підручників, ведення зошитів і щоденників, слідкує за дотриманням учнями «Правил учнів».

Комісія «Культури, відпочинку та соціального захисту дітей»: готує інформацію про події в світі, країні; долучається до підготовки свят і тематичних вечорів відпочинку, виставок; співпрацює з молодіжними організаціями міста; розподіляє доручення по підготовці до свят шкільного і народного календаря, оформляє стіннівки.

Комісія «Праці»: займається пропагандою здорового способу життя серед учнів, слідкує за дотриманням чистоти і порядку у шкільних приміщеннях, зовнішнім виглядом учнів; допомагає у проведенні спортивних змагань; планує походи і поїздки.

«Прес-комісія»: щомісячно випускає шкільну друковану газету «Scool Streat»; збирають цікаву інформацію по школі, яку потім висвітлюють в даній газеті; інколи випускають стінгазети до тематичних уроків, днів, вечорів.

Учнівський колектив - це те середовище, в якому протікає діяльність усіх його членів, завдяки чому спостерігається переплетіння міжособистісних відносин, які формують духовний світ кожного. Тому в школі також діє дитяча організація «Сузір’я», де працюють також 4 комісії, які розподілені по класах.

Основною ланкою у становленні колективу є учнівське самоврядування самодіяльна організація дитячого життя в школі та класі.
Головне - задовольнити природне бажання дітей самим вирішувати, яким повинен бути зміст їхнього життя, поставити їх в умови відповідальності за все - за школу, товаришів, надати їм реальні, а не формальні права у вирішенні шкільних справ: участь у педрадах, у плануванні роботи, у заохоченні й покаранні учнів, у розв'язанні конфліктів.

Кiлькiсть переглядiв: 86

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.
Будівська загальноосвітня школа і-іі ступенів

34271

Рівненська область

Рокитнівський район

с. Буда

вул.Шкільна,13

Дата останньої зміни 12 Грудня 2018

Фотогалерея